Drum bun printre stele- Tavi Balascau !!!!


M-am obișnuit cu prezentul, încerc să mă obișnuiesc  că nimic nu e veșnic și trebuie să mă bazez  doar pe prezent… de el ești sigur și de nimic altceva!! In ultimii ani mi se pare că timpul a luat-o razna, trece ca nebunul și în viteza asta mare  ne ia și pe noi cu el.

In alt interpret al folclorului  ne-a părăsit, lasându-ne drept alinare doar cântecele sale: Tavi Bălșcău, așa cum  era cunoscut pe scenă. A mai lăsat un loc gol pe scenă, cum deja suntem obișnuiți în ultima vreme… dar Dumnezeu are planurile sale  și știe mai bine  ce trebuie să facă și ce nu. L-am cunoscut  cu ceva ani în urmă pe Tavi, la Brașov și îmi mărturisea atunci că  a încercat de mai multe ori să  dea la facultate la actorie în Tîrgu Mureș, însă nu a avut succes așa că  s-a mulțumit cu viața artistică dată de muzica populară. De o volubilitate extraordinară, mereu pus pe glume, radiind de  bucurie însă ascunzând în trup dureri ce în final l-au învins. Am realizat o emisiune tv împreună și  țin minte că a fost una dintre cele mai vesele emisiuni. Și nu a venit singur… ci a adus cu el un tânar solist: Gabi Rusu. Mi-a promis că se mai întoarce la o emisiune, întrucât în Tîrgu Mureș locuiau și niște rude. Acum două săptămâni l-am sunat pentru a-l invita din nou la emisiune… mi-a raspuns o voce suferindă dar  bucuros că  l-am sunat și mi-a mărturisit că  sănătatea nu îi permite acum să se deplaseze…dar când se face mai bine va veni…  a fost o  discuție lungă, o spovedanie și nu mi-am închipuit atunci că nu o să îl mai aud vorbind ci doar cântând….pe albumele sale…Imi povestea de noi piese, de noi proiecte amestecate cu cele familiale și ca tot omul, ne-am încurajat reciproc. Am încheiat convorbirea cu gandul să auzim de bine și sănătate… dar veștile  nu au mai fost bune. Drum bun Tavi Bălășcău!!! Să ajungi un mare actor acolo în ceruri, că pe pământ nu ai reușit și de acolo de sus să ai grijă și de sufletele noastre!

Drum lin și lumină!!!

Acest articol a fost publicat în Diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Drum bun printre stele- Tavi Balascau !!!!

  1. doringrama spune:

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

  2. Stefano spune:

    Ho avuto la fortuna di conoscere Tavi Balascau 16 anni fa, una persona straordinaria molto attaccata alla famiglia e soprattutto alle
    sue figlie.Sono stato molto spesso a trovarlo l’ ultima volta la Pasqua scorsa.In quella occasione l’ho trovato molto stanco ed ho avuto l’ impressione che si stesse arrendendo alla malattia. Vorrei suggerire per ricordare il caro amico Tavi di indire, magari durante
    il festival Floare de colt che si svolge tutti gli anni nella sua città,un premio speciale per giovani talenti. Tavi sarebbe felicissimo. Dio lo
    abbia in gloria. Vi ringrazio dell’ ospitalità.
    Stefano Niccolini Livorno Italia

  3. Stefano Niccolini spune:

    Il tempo implacabilmente trascorre, ma aiuta a fare rimarginare
    la ferita al cuore causata dall’ improvvisa morte del carissimo
    Tavi Balascau lasciando però una indelebile cicatrice.lo voglio
    immaginare insieme agli Angeli a cantare le vostre splendide
    canzoni folkloristiche. Sono sicuro che da lassù ci proteggerà
    tutti in questi momenti difficili.Rimango in trepidante attesa di leggere se verrà intrapresa una qualche iniziativa per
    ricordarLo.Grazie
    Stefano Niccolini

  4. certo signore Stefano

  5. Stefano Niccolini spune:

    Nel ricordare il carissimo amico Tavi Balascau, auguro a Lei e a tutto il popolo Romeno
    un felice S. Natale. Stefano Niccolini Italia

  6. Stefano Niccolini spune:

    Gli anni passano ma il ricordo di Tavi Balascau è sempre vivo nel mio cuore.
    Non lo dimenticherò mai, e sono sicuro Voi con me.Grazie per l’ospitalita.
    Stefano Niccolini Italia

  7. stefano niccolini spune:

    Il ricordo di Tavi Balascau sarà imperituro. Chi ha dedicato anima e cuore alle tradizioni romene
    non deve essere mai dimenticato.
    Stefano Niccolini Italia

  8. Stefano Niccolini spune:

    Tavi nel cuore.
    Stefano Niccolini
    Italia

Lasă un răspuns

