La multi ani 2014!!


Sa aveti un an 2014 pe masura sufletelor dvs!! Ce imi transmiteti acelasi lucru vi-l intorc inmiit!!!

Acest articol a fost publicat în 1. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la La multi ani 2014!!

  1. Lili SOMESAN spune:

    Imi plac foarte mult cantecele Dorinei Grad ,am fost prietene in liceu,chiar colege de banca ,la Liceul Nr 2 din Dej, canta f frumos, de atunci i-am spus ca o sa ajunga o mare cantareata …..,drumurile noastre dupa liceu au luat directii diferite, eu momentan sunt in Franta, si as vrea mult sa iau legatura cu ea.Ma numesc Lili Somesan.
    Ii doresc in continuare multa sanatate si succese depline in cariera muzicala.
    Va multumesc si d-voastra pt. ceea ce postati despre talente muzicale,va doresc succes!!

Lasă un răspuns

